БУМ!

Уважаемые Бухгалтеры!

Рады сообщить Вам, что СЕГОДНЯ на рынке бухгалтеров Украины произошло важное событие, и Вы первые, кому мы это сообщаем

 

Подробнее ...
Продукты компании 1С

Уважаемые пользователи и клиенты нашей компании сообщаем Вам, что программные продукты от компании 1С теперь доступны и Вам.  

Подробнее ...
Новости законодательства 45 тиждень 2012 р.: 5– 11 листопада PDF Печать

Партнер компании «Аркада-Гранд»

Новости законодательства подготовлены

аналитиками Компании «Динай»

 

ВИПИСКА ІЗ ДЕРЖРЕЄСТРУ

Потреба у паперових виписках із Держреєстру з 2013 року трохи зменшиться

З 1 січня 2013 р. будуть скасовані вимоги щодо обов’язкового подання виписки або витягу із Єдиного держреєстру юросіб та фізосіб – підприємців до державних органів з метою отримання дозвільних документів, ліцензій, сертифікатів, держреєстрації діючих третейських судів, інформагентств, під час посвідчення правочинів, що укладаються нотаріусами тощо. Відповідні зміни передбачено до низки нормативних актів, серед яких ЗУ "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" (N 2806-ІV від 06.09.2005 р.), "Про третейські суди" (N 1701-IV від 11.05.2004 р.), "Про нотаріат" (N 3425-XII від 02.09.93 р.).

Крім цього, з 18.01.2013 р. норми щодо необхідності подання витягу із Єдиного держресєтру в комплекті документів для порушення справи про банкрутство будуть виключені із нової редакції Закону про банкрутство (ЗУ N 4212-VI від 22.12.2011 р.), яка запрацює з цієї ж дати.

Нагадаємо, що відомості із Єдиного держреєстру відкриті і загальнодоступні (окрім деякої інформації), а відповідно до наказу Мін’юсту N 2009/5 від 19.08.2011 р., доступ до них через веб-сайт вже відкрито (http://irc.gov.ua/ua/Poshuk-v-YeDR.html). Скористатися інформацією із реєстру за допомогою мережі Інтернет, за необхідності, можуть як юридичні та фізичні особи, так і органи державної влади.

Відповідні коригування допоможуть дещо зменшити бюрократичний тягар та спростити провадження діяльності юридичних та фізичних осіб-підприємців. В свою чергу, нагадуємо, що паперова форма нікуди не зникає. Так, наприклад, з 16.12.2012 р. наберуть чинності зміни до ЗУ "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" (N 755-IV від 15.05.2003 р.), згідно з якими виписка з Єдиного держреєстру буде використовуватися для ідентифікації юридичної особи або її відокремлених підрозділів та фізособи-підприємця під час провадження господарської діяльності та відкриття рахунку в банку.

Закон України "Про внесення змін до деяких законів України щодо необхідності обов'язкового надання витягів та виписок з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" (N 5410-VI від 02.10.2012 р.)

Офіційне опублікування: "Голос України" N 208 від 03.11.2012 р.

Дата набрання чинності: 01.01.2013 р., за виключенням деяких положень

ВІДХОДИ

З 1 січня 2018 року в Україні буде заборонено захоронення неперероблених побутових відходів

ВРУ прийняла Закон N 5402-VI, яким з 1 січня 2018 року заборонила захоронення неперероблених (необроблених) побутових відходів та ввела адміністративну відповідальність за вчинення таких дій.

Так, Закон передбачає накладення штрафу на порушників-громадян у розмірі від 20 до 80 НМДГ (340-1360 грн.). А для громадян - суб'єктів підприємницької діяльності розмір штрафу становитиме від 50 до 100 НМДГ (850-1700 грн.).

Крім того, Закон вносить зміни до понятійного апарату, що використовується у сфері поводження з побутовими відходами, зокрема, дає визначення послугам з перероблення (оброблення), з вивезення та послугам із захоронення побутових відходів, а також зазначає, що ліміти на обсяги утворення і розміщення побутових відходів не встановлюються.

Нагадаємо, що Закон України "Про відходи" (N 187/98-ВР від 05.03.98 р.) зобов'язує власників або наймачів, користувачів (у тому числі орендарів), джерел утворення побутових відходів, земельних ділянок укладати договори з юридичною особою, яка визначена виконавцем послуг на вивезення побутових відходів, здійснювати оплату таких послуг та забезпечувати роздільне збирання твердих побутових відходів.

------------------------

Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення механізму правового регулювання та посилення відповідальності у сфері поводження з відходами" (N 5402-VI від 02.10.2012 р.)

Офіційне опублікування: "Голос України" N 208 від 03.11.2012 р.

Дата набрання чинності: 04.11.2012р., крім пункту 1 розділу I, який набирає чинності з 01.01.2018 р.

ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ

Розмір відшкодувань за вкладами може тільки збільшуватися

Забезпечити функціонування системи гарантування вкладів фізичних осіб, що з кінця вересня працює за новим Законом "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб" (N 4452-VI від 23.02.2012 р.), було вирішено шляхом внесення коригувань до низки нормативно-правових актів. Поза увагою не залишився і вищезазначений основний закон даної сфери.

Підкріпити гарантії вкладників має норма, що встановлює повноваження Адміністративної ради Фонду гарантування вкладів фізосіб щодо прийняття рішень виключно про збільшення граничного розміру відшкодування коштів за вкладами. Раніше зазначений орган міг встановлювати та змінювати розмір відшкодувань як у сторону збільшення, так і у бік зменшення.

Граничний розмір відшкодування коштів за вкладами – не менше 200 тис. грн., нарешті знайшов своє відображення безпосередньо у Законі N 4452-VI. Зауважимо, що дана сума відповідно до Рішення Адмінради Фонду N 27 від 21.08.2012 р. гарантується до відшкодування вже з 17.09.2012 р.

Ще одним коригуванням є скасування вимоги щодо сплати учасником Фонду регулярного щоквартального збору виключно рівними частками.

Частина змін присвячена правам та обов’язкам членів адмінради Фонду та працівників установи. Зокрема, розширено перелік підстав, за яких припиняються повноваження членів адміністративної ради, встановлена заборона щодо розголошення працівниками Фонду інформації, що становить державну таємницю, банківську таємницю або іншу конфіденційну інформацію тощо.

------------------------

Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення функціонування системи гарантування вкладів фізичних осіб" (N 5411-VI від 02.10.2012 р.)

Офіційне опублікування: "Голос України" N 208 від 03.11.2012 р.

Дата набрання чинності: 04.11.2012 р.

ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ

Нове в порядку відчуження автомобілів

Законодавці спростили процедуру відчуження та реєстрації транспортних засобів, схваливши Закон України N 5413-VI від 02.10.2012 р. Змінами передбачено, що з 01.01.2013 р. дохід від продажу (обміну) легкового автомобіля, мотоцикла, мопеда визначатиметься виходячи з ціни, зазначеної у договорі купівлі-продажу (міни), але не нижче середньоринкової вартості відповідного транспортного засобу або не нижче його оціночної вартості (за вибором платника податку).

Крім того, змінами до п. 173.2 ПКУ встановлено, що дохід, отриманий від продажу (обміну) протягом звітного року одного з об'єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда, не підлягатиме оподаткуванню (дана норма почне діяти з 01.01.2013 р.). Виходячи з цього, фізособа протягом року зможе без оподаткування продати один легковий автомобіль + один мотоцикл + один мопед.

Змінами до ПКУ коментований Закон не обмежився. Також ним передбачено:

- відмінити сплату пенсійного збору при купівлі легкового авто, але тільки при другій і наступній державній реєстрації. Тобто, збір платитимуть лише ті, хто набуває право власності на легкові автомобілі, що підлягають першій державній реєстрації в Україні. Ставка збору становитиме 3%, 4% або 5% в залежності від вартості автомобіля;

- зменшено розмір держмита, яке сплачується за нотаріальне посвідчення договорів відчуження транспортних засобів, інших самохідних машин і механізмів.

Розгорнутий аналіз внесених змін читайте у статті Тараса Шарого "ПРОЦЕДУРА ПРОДАЖУ АВТО СТАЄ ДЕШЕВШОЮ І НАВІТЬ ТРІШКИ ПРОСТІШОЮ", яку розміщено в довідково-правових системах Компанії "Дінай".

-----------------------

Закон України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення оподаткування при відчуженні транспортних засобів" (N 5413-VI від 02.10.2012 р.)

Офіційне опублікування: "Голос України" N 208 від 03.11.2012 р.

Дата набрання чинності: 3 грудня 2012 р., крім розділу І цього закону, який набирає чинності 01.01.2013 р. (щодо оподаткування податком на доходи фізичних осіб відчуження об'єктів рухомого майна).

ЄДИНИЙ СОЦВНЕСОК

З нового року ЄСВ перерозподілятиметься по-новому

Нормотворець вніс зміни до ст. 8 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" (N 2464-VI від 08.07.2010 р.). Коментованим документом відмінено розподіл єдиного соцвнеску за видами загальнообов'язкового державного соціального страхування відповідно до класів професійного ризику виробництв.

ЄСВ розподілятиметься так (крім інших випадків, передбачених Законом N 2464):

- на пенсійне страхування (до солідарної системи) - 85,5330%;

- на страхування непрацездатності - 5,7410%;

- на страхування від безробіття - 5,0906%;

- на страхування нещасних випадків - 3,6354%.

Разом з тим, розподіл ЄСВ для військових частин та органів, які виплачують грошове забезпечення військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, проводитиметься у таких пропорціях:

- на пенсійне страхування (до солідарної системи) - 94,3694%;

- на страхування від безробіття - 5,6306%.

В свою чергу, сума єдиного соцвнеску, що сплачується із сум грошового забезпечення батькам - вихователям дитячих будинків сімейного типу, прийомним батькам, повністю спрямовується на пенсійне страхування (до солідарної системи).

-----------------------

Закон України "Про внесення змін до статті 8 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування" (N 5455-VI від 16.10.2012 р.).

Офіційне опублікування: "Голос України" N 209 від 06.11.2012 р.

Дата набрання чинності: 01.01.2013 р.

ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ

Угоди про розподіл продукції за новими умовами

Верховна Рада прийняла Закон N 5406-VI від 02.10.2012 р., метою якого є створення дієвого та ефективного механізму для виконання угод про розподіл продукції, перш за все – угод, які передбачають залучення декількох інвесторів (багатосторонніх угод).

Зазначеним документом вносяться зміни до багатьох нормативних актів, основним серед яких є Закон України "Про угоди про розподіл продукції" (N 1039-XII від 14.09.1999 р.). Слід відзначити оновлення визначення "інвестор" (відповідно до нововведень, інвесторами також можуть бути особи, які діють окремо чи спільно), та введення поняття - "нетрадиційні вуглеводні" (газ сланцевих товщ, газ (метан) вугільних родовищ, газ центрально-басейнового типу, нафта, конденсат або інша вуглеводнева сировина, яка залягає в нетрадиційних колекторах).

Переглянуто умови укладення угод про розподіл продукції. Зокрема, буде можливим укласти угоду на підставі одночасно декількох спеціальних дозволів та відносно декількох ділянок надр, незалежно від того, чи є такі ділянки надр суміжними або такими, що знаходяться окремо одна від одної.

Істотні умови угоди про розподіл продукції також зазнали змін. Так, наприклад, віднині істотною умовою:

- є порядок узгодження сторонами бюджетів (раніше – річних бюджетів) та програм робіт, (раніше також зазначалось, що бюджети та програми робіт зобов’язувався виконати інвестор);

- не являється розмір збору за геологорозвідувальні роботи в зв’язку із його скасуванням з 01.01.2011 р. тощо.

Що стосується коригувань до особливих умов угоди про розподіл продукції, то нормативним актом встановлено обов’язки оператора угоди, що організує належне виконання робіт, передбачене такою угодою.

Крім цього визначено, що за домовленістю сторін, умовами багатосторонньої угоди про розподіл продукції може бути передбачено порядок зміни обсягу прав та обов'язків інвесторів.

Слід зауважити, що введено перелік обмежень, які не можуть бути накладені на операції інвестора, що здійснюються для потреб угоди про розподіл продукції (у т.ч. пов'язані з придбанням обладнання, матеріалів, устаткування та інших товарів, робіт і послуг, необхідних для провадження робіт чи здійснення іншої діяльності, передбаченої угодою про розподіл продукції).

Також врегульовано питання надання та зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами на умовах угод про розподіл продукції.

Спеціальний дозвіл на користування надрами на умовах угод про розподіл продукції надається на ім'я кожного інвестора - учасника такої угоди на підставі та на умовах укладеної угоди про розподіл продукції на строк дії такої угоди в межах ділянки надр та на умовах, передбачених такою угодою.

Дія спеціального дозволу на користування надрами на умовах угод про розподіл продукції може бути зупинена чи достроково припинена (у т.ч. шляхом анулювання) виключно Кабміном.

Варто відзначити, що зміни передбачено і до Митного кодексу України. Так, відповідно до нововведень розширено визначення "резидент", до якого будуть також відноситися (окрім раніше передбачених) і:

- відокремлені підрозділи іноземних юросіб з місцезнаходженням на території України, які здійснюють господарську діяльність відповідно до законодавства України;

- інвестор (оператор) за угодою про розподіл продукції, у т.ч. постійне представництво інвестора-нерезидента.

-----------------------

Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо виконання угод про розподіл продукції" (N 5406-VI від 02.10.2012 р.)

Офіційне опублікування: "Голос України" N 209 від 06.11.2012 р.

Дата набрання чинності: 07.11.2012 р.

ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

Захист персональних даних: зміни відкладено

8 листопада стало відомо, що Президент повернув для повторного розгляду урядовий проект N 10472-1, що вносив численні зміни до Закону про ЗПД (N 2297-VI від 01.06.2010 р.)

Нагадаємо, що цей проект передбачає низку позитивних змін, як то:

- відміна обов’язковості реєстрації баз персональних даних, ведення яких пов'язано із забезпеченням та реалізацією трудових відносин; членів громадських, релігійних організацій, професійних спілок, а також політичних партій;

- можливість не брати згоду на обробку даних з осіб при укладанні та виконанні правочину (рос. – сделки), тобто з контрагентів, а також із засновників, акціонерів тощо;

- відсутність вимоги щодо обов’язкової письмової форми повідомлення особи.

Щодо цих норм у Президента заперечень немає, він вимагає скасувати ті пункти, які дають необґрунтовано широкі повноваження Державній службі із захисту персональних даних, а саме:

1) здійснення технічного регулювання у сфері ЗПД, організація та проведення оцінки відповідності, розробка в установленому порядку стандартів, технічних регламентів, технічних умов;

2) розробка порядку та вимог щодо ЗПД у державних інформаційних ресурсах в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах;

3) здійснення оцінки відповідності комплексних систем захисту інформації, інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем вимогам щодо ЗПД.

Це, звичайно, правильна позиція, але Президент міг би й не обмежуватися виключно цими нормами – насправді в проекті є ще декілька закладених "мін уповільненої дії"... Докладніше про це ми писали у статті "ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ: ДОСКОНАЛІСТЬ НЕ МАЄ МЕЖ...", автор – Ганна Степанець.

---------------------

Проект Закону України "Про внесення змін до закону України "Про захист персональних даних" (щодо удосконалення правового регулювання у цій сфері)" (N 10472-1 від 28 травня 2012 р.)

АЛКОГОЛЬНІ НАПОЇ

Незабаром зростуть ціни на міцні алкогольні напої

Кабмін передбачив поетапне підвищення мінімальних оптово-відпускних та роздрібних цін на окремі алкогольні напої.

Перше зростання цін на міцні напої слід очікувати невдовзі (через 15 днів з дня офіційного опублікування постанови КМУ N 1017). Завдячуючи уряду, мінімальні ціни (за 1 літр 100%-го спирту) на горілку, лікеро-горілчані вироби, інші зброджені напої тощо зростуть приблизно на 7-9%, а на коньяки - на 17-20%.

Другий етап почнеться з 1 березня 2013 р. і принесе чергове зростання цін, але лише на горілчані вироби – ще на 5-7%.

----------------------

Постанова Кабінету Міністрів України "Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2008 р. N 957" (N 1017 від 07.11.2012 р.)

Дата набрання чинності: через 15 днів з дня офіційного опублікування

ПОЗАПЛАНОВІ ПЕРЕВІРКИ

КМУ пропонує заборонити проведення деяких позапланових перевірок

На розгляд до Верховної Ради надійшов урядовий законопроект, яким пропонується внести зміни до Податкового кодексу України (ПКУ) та встановити обмеження проведення позапланових перевірок.

Так, законотворці хочуть викласти у новій редакції пункт 78.2 ПКУ, яким заборонятиметься проведення документальної позапланової перевірки платника податків за періоди, за якими вже була проведена документальна планова перевірка. Однак, проведення документальної позапланової перевірки все ж таки буде можливе у випадках, коли податкового інспектора, який проводив документальну перевірку платника податків, притягнуто до дисциплінарної, адміністративної або кримінальної відповідальності за корупційні правопорушення або правопорушення у сфері службової діяльності, пов'язані з цим платником податків.

Вищезгаданим пунктом також пропонується дещо розширити перелік випадків, на які не поширюються обмеження у підставах проведення перевірок платника податків.

Якщо у діючій редакції пункту 78.2 ПКУ до них відносять проведення перевірок на звернення платника податків та перевірок, що проводяться у межах порушеної кримінальної справи, то у новій редакції даний перелік буде доповнено ще й такими випадками:

- проведення перевірок на виконання постанови (ухвали) суду;

- проведення перевірок відповідно до пункту 200.11 (проведення перевірки розрахунків сум з відшкодування ПДВ);

- проведення перевірок, пов'язаних із вжиттям заходів за результатами зустрічних звірок, що здійснювались у зв'язку із проведенням документальної планової перевірки.

Законопроектом також планується доповнити пункт 50.2 ПКУ новою нормою, згідно з якою платник податків не матиме права подавати уточнюючі розрахунки до поданих ним раніше податкових декларацій за будь-який звітний (податковий) період, по якому проведена документальна планова перевірка органами ДПІ.

У разі прийняття Закон набере чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

------------------------------

Проект Закону "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обмеження проведення контрольних заходів, подання уточнюючих розрахунків та посилення відповідальності посадових осіб контролюючих органів" (N 11391 від 02.11.2012 р.)

ІМПОРТНІ ОПЕРАЦІЇ

Перекрито один з каналів виведення валюти за кордон

Кабмін скасував одну із трьох умов, за яких імпортна операція резидента без увезення товару на територію України буде вважатися завершеною - припинення дії зобов'язань шляхом зарахування зустрічних однорідних вимог резидента та нерезидента на підставі документів, перелік яких визначається НБУ.

При цьому залишаються чинними інші дві умови завершення імпортних операції резидента, а саме:

- зарахування виручки, одержаної від нерезидента (зауважимо, що раніше не зазначалось що виручка повинна бути одержана саме від нерезидента), на рахунок резидента в уповноваженому банку в разі продажу нерезиденту товару за межами України;

- подання документів, що підтверджують використання резидентом товару за межами України, перелік яких визначається НБУ.

За інформацією, розміщеною на офіційному сайті Уряду (http://www.kmu.gov.ua/control/), виключена норма використовувалася суб’єктами підприємницької діяльності для необґрунтованого виведення валютних коштів за кордон. Тобто, гроші виводилися з України нібито для купівлі товару, який мали поставити в треті країни. Останні ж розраховувалися векселями, заборгованість за якими, як правило, була фіктивною. Втім, валютна операція вважалася завершеною і знімалася уповноваженим банком з контролю. При цьому такі дії давали можливість ухилятися від відповідальності за порушення законодавства у сфері валютного контролю.

Викладені зміни повинні поставити перепону псевдоімпортним операціям, в результаті яких з України тільки упродовж цього року було виведено у вигляді сплати за імпортні товари, які фактично в Україну поставлені не були, близько 10 млрд. дол. США.

-----------------------

Постанова Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до пункту 3 Порядку визначення строку та умов завершення імпортної операції без увезення товару на територію України" (N 1009 від 29.10.2012 р.)

Офіційне опублікування: "Урядовий кур'єр" N 204 від 07.11.2012 р.

Дата набрання чинності: 07.11.2012 р.

ІНДЕКС ІНФЛЯЦІЇ

Індекс інфляції у жовтні 2012 р.

За даними Державного комітету статистики України, індекс споживчих цін на товари та послуги (індекс інфляції) у жовтні 2012 року до попереднього місяця становив 100,0%, до грудня попереднього року – 99,7%.

КАЛЕЙДОСКОП ІНШИХ НОВИН

ВРУ

- внесла зміни до:

-- Податкового кодексу України щодо ставок акцизного податку на речовини, які використовуються як компоненти моторних палив (Закон N 5471-VI від 06.11.2012 р.);

-- Бюджетного кодексу України (Закон N 5428-VI від 16.10.2012 р.);

-- деяких законодавчих актів щодо вдосконалення процедури відведення земельних ділянок та зміни їх цільового призначення (Закон N 5395-VI від 02.10.2012 р.);

-- деяких законів України щодо визначення сторін колективних переговорів (Закон N 5458-VI від 16.10.2012 р.);

- затвердила механізм надання державної підтримки розвитку індустрії програмної продукції (Закон N 5450-VI від 16.10.2012 р.);

- виклала у новій редакції Закон "Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій" (Закон N 5407-VI від 02.10.2012 р.);

- ратифікувала:

-- Протокол про стале управління лісами до Рамкової конвенції про охорону та сталий розвиток Карпат (Закон N 5432-VI від 16.10.2012 р.);

-- Угоду про співробітництво держав - учасниць Співдружності Незалежних Держав у боротьбі з торгівлею людьми, органами й тканинами людини (Закон N 5434-VI від 16.10.2012 р.);

-- Угоду між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Катар про повітряне сполучення (Закон N 5435-VI від 16.10.2012 р.);

-- Протокол між Кабінетом Міністрів України та Урядом Республіки Білорусь про внесення змін і доповнень до Угоди між Урядом України та Урядом Республіки Білорусь про трудову діяльність та соціальний захист громадян України та Республіки Білорусь, які працюють за межами своїх держав (Закон N 5437-VI від 16.10.2012 р.);

-- Угоду між Кабінетом Міністрів України та Урядом Республіки Сербія про міжнародні автомобільні перевезення пасажирів і вантажів (Закон N 5439-VI від 16.10.2012 р.);

-- Угоду (у формі обміну листами) між Урядом України та Організацією економічного співробітництва та розвитку щодо участі в роботі Комітету зі Сталі (Закон N 5440-VI від 16.10.2012 р.);

-- Угоду про внесення змін N 11 до Угоди про грант N 006 (Проект ядерної безпеки Чорнобильської АЕС) між Європейським банком реконструкції та розвитку як Розпорядником коштів, наданих згідно з Грантом з Рахунку ядерної безпеки, та Кабінетом Міністрів України та Державним спеціалізованим підприємством "Чорнобильська АЕС" (Закон N 5442-VI від 16.10.2012 р.);

-- Угоду між Кабінетом Міністрів України та Урядом Турецької Республіки про співробітництво в галузі карантину та захисту рослин (Закон N 5443-VI від 16.10.2012 р.);

-- Угоду про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії (Закон N 5445-VI від 16.10.2012 р.);

МВС

- затвердив новий нормативний акт щодо організації діяльності органів досудового розслідування МВС (наказ N 686 від 09.08.2012 р.);

НБУ

- відкоригував низку своїх постанов, що стосуються відкриття та функціонування банківських рахунків, порядку отримання резидентами позик в інвалюті, особливостей іноземного інвестування тощо (постанова N 450 від 29.10.2012 р.);

НКРЕ

- затвердила форми звітності НКРЕ у сферах електроенергетики та теплопостачання та Інструкції щодо їх заповнення (постанова N 1257 від 04.10.2012 р.);

НКЦПФР

- затвердила Вимоги до програмних продуктів на фондовому ринку (рішення N 1342 від 02.10.2012 р.);

- розробила Порядок складання та подання запитів на публічну інформацію, розпорядником якої є НКЦПФР (рішення N 1403 від 09.06.2012 р.);

ДПСУ

- проконсультувала з питання виправлення помилок з податку на прибуток (лист N 6386/10/06-406 від 05.10.2012 р.);

- розглянула правила оподаткування дитячих святкових подарунків податком на доходи фізосіб (лист N 2972/0/51-12/17-1115 від 08.10.2012 р.);

Мінсоцполітики

- затвердило форму Довідки про заробітну плату працівників за роботу в зоні відчуження в 1986 - 1990 роках (наказ N 644 від 12.10.2012 р.);

- виклало в новій редакції Методику надання населенню житлових субсидій (наказ N 621/1091/1046/502/773 від 03.10.2012 р.);

Мінфін

- вніс зміни до класифікатора митних органів, їх структурних підрозділів, митних організацій, спеціалізованих навчальних закладів та науково-дослідної установи митної служби України (наказ N 1122 від 24.10.2012 р.);

Держмитслужба

- роз’яснила порядок випуску товарів, що декларуються, у вільний обіг (лист N 15/2-15.2-2/1988-ЕП від 31.10.2012 р.);

- надала інформацію стосовно особливостей заповнення граф митних декларацій при митному оформленні товарів, транспортних засобів, що ввозяться на митну територію України фізичними особами (лист N 12/2-12.1/3834-ЕП від 24.10.2012 р.).

 
 


Авторизация



Сейчас 5 гостей онлайн

Наш опрос

Ответы на какие вопросы Вам наиболее интересно видеть в программе?